سخنی با خوانندگان

با سلام خدمت دوستان گرامی

به رغم پی‌گیری‌های دائمی شرکت اوژن تصویر، صدور مجوز چاپ و نشر کتاب "مبانی ساخت بازی‌های رایانه‌ای با یونیتی" با مشکلاتی مواجه شده است که به احتمال زیاد باعث خواهد شد این کتاب دیرتر از موعد پیش‌بینی شده به بازار عرضه شود.

ضمن عذر خواهی فراوان از شما دوستان و همکاران گرامی به اطلاع می‌رساند که از این پس هر هفته، بخش هایی از کتاب ترجمه شدۀ دیگر خود را با عنوان هنر کامل بازی‌سازی (Game Art Complete) تآلیف و گردآوری اندرو گاهان (Andrew Gahan)، دیوید ویلسون (David Wilson)، جیسون پتنود (Jason Patnode)، لوک آهییرن (Luke Ahearn)، ژان مارک گاتییر (Jean- Marc Gauthier)، چریل کابررا (Cheryl Cabrera)  و تام پینتر (Tom Painter) و ترجمۀ شهروز ولی- سجاد فرامرزی هفشجانی، از طریق همین وبلاگ به حضور محترمتان تقدیم می‌کنیم.

لطفاً ما را از نظرات و پشنهادات ارزشمند خود بهره‌مند فرمایید.

معرفی کتاب

کتاب "هنر کامل بازی‌سازی" مجموعه‌ای گردآوری شده از تکنیک‌های برتر چهار نرم‌افزار Maya، 3ds Max، zbrush و photoshop در طراحی بازی‌های ویدئویی است.

Game Art Complete

طی مطالعه فصول این کتاب، با استفاده از مثال‌های عملی با مواردی نظیر ساخت و ایجاد اشیا، نقشه‌های بافت، اصول و مبانی طراحی هنری در بازی‌سازی، آناتومی شخصیت‌های انیمیشنی، مدل‌سازی و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهید شد. این کتاب یک آموزش نرم‌افزار نیست بلکه با بهره‌گیری از برترین تکنیک‌های Maya، 3ds Max، Zbrush و Photoshop به روشی خلاقانه و جامع، هنرمندان و مدل‌سازان را به درکی مناسب از مبانی هنر بازی‌سازی مجهز می‌کند.

امیدوارم از این کتاب نهایت استفاده را ببرید 

/ 0 نظر / 19 بازدید